שביל ישראל עלה על מפות Google

שביל ישראל משלב ערכי טבע ונוף, מורשת, מסורת ודת, רב תרבותיות, מפגש עם מגזרים שונים ומגוונים והוא מהווה חווייה בלתי נשכחת של פסיפס ישראלי מרהיב ומרתק של החברה הישראלית והוא מספר את סיפורה של הארץ הזו,
קובי פינקלר No Comments on שביל ישראל עלה על מפות Google

במהלך התיעוד, שנערך בקיץ האחרון, הצועדים לקחו עימם 50 קילו של אוכל וציוד, שתו כ – 1,200 ליטר מים וצעדו בטמפרטורה שכמעט ולא ירדה מ – 30 מעלות • 48 היה מספר הגמלים שפגשו הצועדים בדרך

סימן דרך • אילוסטרציה
שביל ישראל משלב ערכי טבע ונוף, מורשת, מסורת ודת, רב תרבותיות, מפגש עם מגזרים שונים ומגוונים והוא מהווה חווייה בלתי נשכחת של פסיפס ישראלי מרהיב ומרתק של החברה הישראלית והוא מספר את סיפורה של הארץ הזו,
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שביל ישראל, בן 1,100 הקילומטרים, הוא הארוך ביותר שעלה למפות אי פעם והראשון בעולם החוצה מדינה שלמה, מתחילתה ועד סופה.

לראשונה במפות Google ולכבוד ט"ו בשבט, שביל ישראל של החברה להגנת הטבע עלה היום (ראשון) על המפה.

השביל, שצולם במשך שלושה חודשים, על ידי 250 אנשי צוות מהחברה להגנת הטבע ו – Google, יהיה נגיש החל מהיום וירטואלית לכל אדם בארץ ובעולם ומכל מכשיר, בעזרת מפות Google.

שביל ישראל, שאורכו כ – 1,100 קילומטר, תועד בעזרת שתי מצלמות Trekker של Google Street View,שנשאו אנשי הדור הצעיר של החברה להגנת הטבע על גבם. שביל ישראל נבחר לאחד מ – 20 מסלולי הטיול הטובים בעולם, על ידי המגזין נשיונל ג'יאוגרפיק.

במהלך התיעוד, שנערך בקיץ האחרון, הצועדים לקחו עימם 50 קילו של אוכל וציוד, שתו כ – 1,200 ליטר מים וצעדו בטמפרטורה שכמעט ולא ירדה מ – 30 מעלות. ההליכה עצמה נמשכה 10 שבועות ויומיים וכללה, בין היתר, עלייה להר מירון, בגובה 1,208 מטר מעל פני הים וירידה ל – 195 מטר מתחת לפני הים, בכינרת.

שביל ישראל נחנך על ידי החברה להגנת הטבע בשנת 1995, במטרה ליצור שביל הליכה רגלי לאורך המדינה. השביל מתחיל בקיבוץ דן בצפון ומסתיים בבית ספר שדה אילת בדרום והוא עובר בגליל, בכרמל, לאורך חוף הים התיכון, בתל אביב, ראש העין, אלעד, מרחב מודיעין, בשפלת יהודה, בבית גוברין, באזורים נרחבים בנגב ובהרי אילת.

שביל ישראל משלב ערכי טבע ונוף, מורשת, מסורת ודת, רב תרבותיות, מפגש עם מגזרים שונים ומגוונים והוא מהווה חווייה בלתי נשכחת של פסיפס ישראלי מרהיב ומרתק של החברה הישראלית והוא מספר את סיפורה של הארץ הזו, מגוון נופיה, בעלי החיים שבה, הצמחים וההיסטוריה שלה וכמובן האנשים שחיים בה.

לאורכו של השביל צועדת ההוויה הישראלית על רגליה: תלמידי בתי הספר, בני תנועות הנוער, חיילים, תיירים מכל העולם, משפחות וכל אוהבי הארץ והטבע. שביל ישראל וסימון השביל, הם סימנים רשומים של החברה להגנת הטבע.



0 תגובות